Slovenská pošta znižuje podiel reklamácií

Slovenská pošta znižuje podiel reklamácií BRATISLAVA 30. marca (WBN/PR) – Slovenská pošta (SP), a. s., Banská Bystrica prijala, prepravila a doručila v roku 2010 spolu 314 668 479 listových a balíkových zásielok 1. a 2. triedy, reklamných adresovaných zásielok a poštových peňažných poukazov.
Zákazníci podali na poskytnuté služby 67 170 reklamácií, z ktorých 6 194 posúdila pošta ako opodstatnené. Na univerzálnu službu podali 53 243 reklamácií. Z nich bolo 4 063 opodstatnených.
Podiel počtu opodstatnených reklamácií na univerzálnu službu k uvedenému počtu poštových zásielok predstavuje 0,00129 %. V roku 2009 dosiahol ich podiel 0,00147 %. Reklamácie SP zaevidovala a riešila podľa reklamačného poriadku, ktorý schválil Poštový regulačný úrad v Žiline.

O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody’s udelila Slovenskej pošte už tretí rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001a STN EN ISO 14001:2005. Spoločnosť je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike.


Pridat.eu



RSS komentárov

K článku nie je žiadny komentár

Pridanie komentára





* tieto polia sú povinné